Uudistus palveluaikoihin 1.12. alkaen
Parannamme palvelun sujuvuutta keskittämällä asioiden hoidon eri vuorokaudenaikoihin: toivomme, että hoitotarpeen arviot ja akuutit asiat hoidetaan ensisijaisesti aamulla ja aamupäivällä. Iltapäivisin palvelemme kiireettömissä asioissa. Työtapaturmat hoidamme aina aukioloaikanamme.
Akuutteja asioita ovat esimerkiksi flunssa, sairaus ja päivystykselliset tilanteet. Kiireettömiä asioita ovat esimerkiksi reseptien uusimiset ja ajanvaraukset esimerkiksi korvahuuhteluun tai terveystarkastukseen.
Uudistuksen on tarkoitus sujuvoittamaan asiointia, ja palvelemme tarvittaessa kaikissa asioissa koko aukioloaikamme. Ota yhteyttä chatilla tai puhelimitse.
Chat
• Chat on auki jatkossa klo 8–11:30
• Hoitajan kiireetön chat on auki entiseen tapaan 1–3 päivän vasteajalla
010 835 5000
• Puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 8–16